On lør, 2007-09-15 at 13:36 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Du bør absolutt setta opp KBabel til å bruka nynorskomsettinga som jamføringsomsettinga. Det sparer deg for mykje tid og strev, og fører òg til konsekvent språkbruk på tvers av målformene.
Veldig godt råd - og omvendt, kanskje, svjv har Håvard Korsvoll og jeg hatt veldig god nytte av hverandres arbeid. Det er ikke bare språkbruken som blir mer konsekvent, en deler også ideer og begreper - kfr denne tråden :-)
I nynorskomsettinga ser eg eg har skrive «Tid som visingseigenskapane er gyldige etter» I ettertid ser eg sjølvsagt at det er ei forferdelig omsetting.
Vi har for liten tid til å drive skikkelig språkvask[0], dessverre - kanskje oversettersamlingene burde konsentrere seg om vask? Vi pleier å jobbe ganske effektivt på samlingene.
Bjørn
[0] er akkurat ferdig med utvendig husvask ...