Runar Ingebrigtsen ringe@skolelinux.no skreiv i innlegget news:1079365429.4574.41.camel@lillabox.bruze:
Jeg slo opp i deres "fellesordliste for dataord" i bokmålsutgave. "Web" oversettes med "vev," men "web browser" er "nettleser" og "server" er "tjener."
Jeg lurer på om "webserver" burde bli "nettjener," "nett-tjener" eller "netttjener." Synspunkter?
Nei, det synest eg ikkje. Men i dei tilfella det ikkje er nødvendig å presisera at det er ein vevtenar (det vil nok seia i dei *aller* fleste tilfella) held det lenge med å bruka berre «tjenar».
For eksempel i ein nettlesar er det openbart at ein refererer til ein *vevtenar* med ei feilmelding som «Får ikke kontakt med tjeneren «%s»). Og om det likevel ikkje er openbart, er det sjeldan eit *viktig* skilje. (Om nettlesaren for eksempel lastar ned ei fil via HTTP eller FTP er ikkje viktig å ta med i feilmeldinga.)