Den 12:08 25. juli 2012 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.comfølgende:
[Johnny Solbu]
Kva *er* «alien containment» i dette spelet?
Det er et forvaringsrom hvor romvesener oppbevares, død eller levende. Jeg har hittil brukt «forvaringsrom» og «romvesenoppbevaringsrom» avhengig av kontekst og tekstplass.
Jeg antar det ikke er frivillig å oppholde seg i boksen? Hva med å bruke fengsel? Hva med romvesenarrest, eller romvesenboks?
-- Vennlig hilsen Petter Reinholdtsen
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Hva med «karantene»? Jeg antar det er snakk om å ha kontroll på smittefare osv.