tirsdag 18 november 2003, 09:04, skrev Eivind Tagseth:
- Knut Erik Hollund khollund@responze.net [2003-11-17 20:48:19 +0100]:
kdebase/filetypes.po Hva bruker man for ordet <deprecate> - riktig med <avskrive> ? (neppe)
"move the service down to deprecate it."
En kan jo kanskje skrive det om til å bli
«flytt tjenesten ned for å merke den avleggs»
Språkøret mitt likte den formuleringen veldig godt - bare ta bort én g :-)
Bjørn