----- Original Message ----- From: Knut Yrvin knuty@skolelinux.no To: Trond Trosterud trond.trosterud@c2i.net; i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Sunday, September 22, 2002 12:16 PM Subject: Re: [i18n-no] SV: [i18n-sme]Re: Svar fra Sametinget.
søndag 22 september 2002, 08:29, skrev Trond Trosterud:
Verre er det at summen blir 1,1. Og her oppfordrar eg folk med betre pengepsykologisk bakgrunn å seie noko. Vil denne summen vere så stor at vi får "nei" frå starten av?
Rapporter fra tre fylker slår fast at det er millioner av kroner å
spare hvert år på å bytte fri programvare. (...) Ved å satse på oversetting av fri programvare unngår man høye fremtidige kostnader ved leie av lukket programvare. Man kan doble levetiden på dagens dataustyr, og man halverer tiden som brukes til drift.
Noen spørsmål vi bør kunne svar på er:
- Hvor mange datamaskiner brukes av samisktalende personer i dag?
- Hva vil de måtte betale for å fortsette dagens løsning der
man kjøper bokmålsoversatt Windows-programmer?
Desse reknestykka skil seg litt frå dei på norsk side, i og med at det kanskje er 15000 samiske databrukarar i Noreg, på 5000 private maskiner, + administrasjon av eit par språkkonsulentar i 5 kommunar og 2 fylkeskommunar + grunnskole for eit par tusen elevar. Ein del er det jo, men ikkje like mange som for norsk, for å seie det slik. Og vi er enno langt unna komplette løysingar. Men bevares, ein skilnad i vår samanheng er at vi har #den einaste# samiskspråklege versjonen (når vi får han), dessverre er dei vaksne meir van med norsk enn med samisk, så det er ungane vi må satse på. Altså: Ja, Knut, eg er samd med deg, men eg truru ikkje det økonomiske slår like hardt her, som stordriftsfordelane er så mykje mindre.