j
k
j a
j l
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OFE41D22C1.FF55383A-ONC1256C0E.003C78FF@akershus-f.kommune.n o:
Vi synes forøvrig «overtekst» høres fint ut. (Karl-Ove, du mente det også kan stå på siden?)
Det stemmer. Sjå XHTML 1.1-standarden.
Back to the thread
Back to the list