Den 29.05.2013 11:44, skrev Kolbjørn Stuestøl:
Den 28.05.2013 22:03, skreiv Karl Ove Hufthammer:
må. den 27. 05. 2013 klokka 16.41 (+0200) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Ein liten feil i Pology? Vi blir tilrådd å bruke «→» (høgrepil) mellom menyinnslaga. Dette blir i Pology vist som «?». Dersom dette er ein verkeleg feil, går eg ut frå at han er lett å rette opp. Skriv «verkeleg feil» fordi eg køyrer Pology på Windows/Cygwin. Det hender at Cygwin på ha litt hjelp for å emulere Linux fullt ut med omsyn til teiknsett og andre ting.
Ja, det er grunnen. Når eg brukte Cygwin, for mange år sidan, var det ikkje muleg å bruka/visa teikn utanfor ISO 8859-1 (eller var det ASCII?). Muleg ting har betra seg no. Du finn eventuelt informasjon på http://cygwin.com/cygwin-ug-net/setup-locale.html
Takker. Rekna i grunnen med at det var eit Cygwin-problem. Truleg meg som har gløymt å setje opp teiknsetta skikkeleg. Har vore innom lenka du viser til tidlegare, men skal ta ein ny kikk. Kanskje den er oppdatert sidan sist. Kolbjørn
Har du prøvd å kjøre locale i xterm (eller om du har cygwin/bin i PATH, command prompt/ledetekst)? Standardinnstillingen er at det ikke er satt opp noe språk, tegnsettet (i hvert fall på Win 8) er satt til UTF-8 som standard. Siden jeg ikke lenger har Win 7 kan jeg ikke si noe om hva det er der, men tror det også er UTF-8 som standard. På eldre Windows-versjoner tror jeg det blir CP-1252, dessverre.
Tidligere versjoner av command prompt/ledetekst klarte vel ikke å vise tegn som ikke var i CP-1252 heller (Win XP, vet ikke hvordan det er med Vista), så det hjalp lite å ha riktig oppsett i Cygwin, men det burde fungere i xterm.
- Sigmund