Gidder vi å vedlikeholde de norske oversettelsene (nn og nb) til KDE 3.5 fra nå av, eller er det bare 4 det går i?
Etter det jeg forstår har mange distribusjoner begynt å bevege seg vekk ifra 3.5, mens andre fortsetter å bruke det som standard.
MVH Sam. _________________________________________________________________ Windows Live: Hold vennene dine oppdatert om hva du gjør online. http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network...