Karl Ove Hufthammer wrote:
Sundag 14 oktober 2007 skreiv Axel Bojer:
Fila kdelibs4.po får jeg syntaksfeil på, så jeg aner ikke hvor mye som mangler der. Er dette tilfelle hos dere andre også? ( msgfmt -c kde4-trunk/nb/messages/kdelibs/kdelibs4.po gir ingenting )
Prøv msgfmt -c --statistics kde4-trunk/nb/messages/kdelibs/kdelibs4.po for å få statistikken ut.
Takk!
Ingenting i vegen med fila, for øvrig.
Det virker sannsynlig siden msgfmt ikke klager, ja. Men Kbabels katalogbehandler viser likefullt et spørsmålstegn ved fila, så da er det kanskje katalogbehandleren det er noe galt med. Jeg fikk forøvrig helt fint åpnet fila fra katalogbehandleren, så det styrker denne antagelsen.
Får håpe Kaider blir bedre :-)
Hilsen Axel