[Dan Åsen Hansen]
Det er bare det at jeg synes at hver gang det har vært noe, så har det vært nynorsk.
Nynorskfolket har vel bare vært flinkere til å gjøre seg selv synlige. Det holder jeg imot oss bokmålsfolket. :)
Ellers tenker jeg det vil være lettere å engasjere seg (meg) hvis det er et aktivt miljø man kan delta i, og for mitt vedkommende er ikke e-postlister det helt ideelle :)
Hva med en fysisk oversettersamling i Oslo? Kunne også tenke meg e ende til endekryptert løsning uten sentralstyring, men mens vi venter på noe slikt er epostliste og IRC-kanal (#i18n-no på irc.debian.org) OK for min del.