Hva med "Skill store/små bokstaver"?
Arne
----- Original Message ----- From: "Gaute Hvoslef Kvalnes" gaute@verdsveven.com To: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Monday, September 02, 2002 11:44 AM Subject: [i18n-no] Case sensitive, igjen ...
OpenOffice.org er lite fleksibel, og kuttar tvert tekstar som er for lange. Eitt problem er «Case sensitive», som på bokmål er omsett til «Skill mellom store og små bokstaver». «Versalvar» er jo eit vakkert ord, men me treng noko folk skjønar. Det er plass nok til å skriva «Skill mellom store og små», så eit godt forslag om lag på den lengda vert sett pris på.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
_______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no