Endret «Context menue» til oppsprettsmenu og hurtigmeny. Begge er egentlig OK. I OOo har vi brukt oppsprettsmeny. «Kontekstmeny» og -den litt bedre- «omgivelsesmeny» -som er det kontekstmeny blir på godt norsk- strøk jeg ut da det ellers blir altfor mange valg å forholde seg til. Vi hadde en diskusjon på oppspretts/sprettopp ifjor. Vi kan godt legge inn sprettopp om det er noen ivrige forkjempere som mener det heller bør brukes. Som sagt er iallefall førstnevnte ord godt i bruk allerede.
Nevner dette på lista fordi vi diskuterte dette litt fjor.
La ellers til ulike parenteser for en stund siden, men det burde vel være ukontroverielt :-)
mvh Axel