fredag 26. august 2005, 18:12, skrev Ole Edvard Grov:
Jeg har sett på OpenThesaurus, og oversatt mesteparten av denne til bokmål. Det er opprettet prosjekt på SourceForge, http://sourceforge.net/projects/thesaurus-no . Jeg tror det er mulig å forbedre OpenThesaurus. Blant annet ville det være en fordel om vi fikk til å ha tre språk i samme installasjon. Dette tar litt tid å få gjort noe med, men jeg er villig til å se mer på dette.
Mitt forslag er å sette opp OpenThesaurus på bokmål i første omgang. Da vil man se hvordan den virker. Dette kan jeg gjøre i løpet av helga.
Mvh. Ole E
Kjempeflott! Det blir spennende! Men lenka di får jeg ikke til å virke ...
Mvh Axel