Axel Bojer wrote:
Hvis dette er hva Konsole (og andre) bruker, og det altså, om jeg forstår deg rett, er en buffer (eller et minne) for utdata som ikke får plass på skjermen, så burde vel bla-buffer, bla-minne e.l. passe. Historikk-ordene er det vel bare mening i å bruke hvis man kan hente dem fram senere og ikke bare der og da?
Enig!
Eivind