Søndag 23 november 2008 00:20:02 skrev Karl Ove Hufthammer: or får jeg tak i den?
Du bør ha den nyaste versjonen, enten frå stable eller frå trunk (trunk inneheld meir funksjonalitet og er generelt betre, men du kan vera uheldig og få ein ikkje-fungerande versjon). Som med alt som gjeld KDE, finn du det i SVN-lageret til KDE. Lokalize ligg under «kdesdk».
Jeg installerte på nytt fra distribusjonen og nå er den i orden. -Bjørn