Karl Ove Hufthammer skrev:
Axel Bojer:
Videresender Kolbjørn Stuestøls spørsmål. Forøvrig vil jeg påpeke at dette er rett forum for spørsmål ang. hva som skal stå i Fellesordlista. Ordsmia er i grunnen for å lage nye avløserord.
Ordet «dock» som Kolbjørn nemner er vel eit heilt anna enn det som omsettingane i fellesordlista er meint for?
Det er et helt annet ord, men slik jeg forstår er det et dataord og ment å stå I fellesordlista etterpå, da han strever med en oversettelse av et dataprogram?
Slik forsto jeg e-posten iallfall.
Jeg synes det er fint om dette derfor også tas opp her.
Hilsen Axel