On Thu, 16 Dec 2010 00:39:23 +0100, Håkon Løvdal hlovdal@gmail.com wrote:
Hva er galt med å bruke 'merkelapp' for substantivet tag og 'merke' for verbet tag?
"Merke" er vel også et substantiv, så vi kan vel bruke det for begge, akkurat som på engelsk?