Laurdag 15. september 2007 skreiv Bjørn Kvisli:
Du bør absolutt setta opp KBabel til å bruka nynorskomsettinga som jamføringsomsettinga.
Jeg har lett i KBabel etter stedet der man setter opp dette, men jamføringsomsetting eller tilsvarende bokmålsord fant jeg ikke noe sted. Kan du gi meg et hint?
Instillingar | Set opp ordbok | Jamføringsomsetjing