* Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2003-11-15 17:23:41 +0100]:
dispatched => ??????
(The message has been sent somewhere manner (e.g., printed, faxed, forwarded) without being displayed to the user. The user may or may not see the message later.)
Mitt forslag: sendt
Vil ikke dette fort kunne misforstås som at eposten faktisk er sendt? «videresendt» eller «automatisk videresendt» er andre alternativer...
Eivind