j
k
j a
j l
Hvordan går det med å få på plass et system for å ta i korreksjoner til bokmål og nynorsk stavekontroll? Hvor skal jeg be folk som har korreksjoner melde sine korreksjoner, slik at vi er sikre på at de kommer med i neste versjon av ordlisten?
Back to the thread
Back to the list