mandag 17. april 2006, 14:40, skrev Petter Reinholdtsen:
[Jørgen Grønlund]
Hei i18n-folk!
I følge:
[1] http://d.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/agenda_developergathe ring_2006-04.txt
er det generelt få påmeldte, men det er _ingen_ i18n-folk.
Jepp. Hvis det ikke kommer noen oversettere, så er det kanskje ikke nødvendig å få sendt metalleskene med test- og oversetter-server til Narvik fra Oslo?
Har vanskelig for å tro at kun Morten Werner og jeg kommer til å møte i Narvik. Det ser slik ut fra websiden nevnt over. Fikk Steffen til å dokumentere at han kommer, og satte kryss ved Knut som hevdes å skulle innlede. Vi er dermed oppe i 4 stykker. :/
Jeg kommer også (skal skrive meg inn nå) :-) Så jeg og Jørgen blir vel de oversetterne som kommer, tror vel vi tar med bærbare, så da kan vi klare oss uten metallesken for oversetternes del - med mindre Jørgen har innvendinger :-)
Mvh Axel