-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
On 06/12/11 07:16, Thomas Amland wrote:
Om du vil være helt presis så er vel styrke/nivå og forsterkning to forskjellige ting. ReplayGain beskriver forsterkning («gain» kontra «level»).
Ja, det var det jeg også tenkte på.
Normaliserings-et-eller-annet tror jeg er det korrekte
faguttrykket. Eller hva med bare «normalisering» hvis det ikke er /så /viktig at det beskriver hva det _er_ og ikke _gjør_.
Synes Normalisering høres bra ut.
Replay Gain er ikke så sært som "scrobble" eller navn på kodeker, som kanskje helst bør stå uoversatt.
Arno