fredag 10 oktober 2003, 16:44, skrev Karl Ove Hufthammer: | Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no skreiv i innlegget | | news:20031009183022.GA3870@tagseth-trd.consultit.no: | >> Kva med å skrive om med «kalendarmotoren»? | > | > kalendermotor blir perfekt spør du meg... | | Einig.
Legger noen dette inn i ordlista?
-Axel