Ordet "backend" dukkar opp rundtomkring i Evolution, t.d. her:
The calendar backend for\n %s\n has crashed. You will have to restart Evolution in order to use it again
Eg har brukt «bakdel» der eg har støtt på det, etter modell frå bokmåls-, dansk- og svensk-omsetjingane, men eg synest det høyrest meir ut som ei omskriving av «ulempe». Nokon framlegg?
Åsmund Skjæveland aasmunds@fys.uio.no skreiv i innlegget news:1065684347.14181.16.camel@fyspc-rp20.uio.no:
The calendar backend for\n
«Kalenderdatabasen».
torsdag 9. oktober 2003, 09:25, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg har brukt «bakdel» der eg har støtt på det, etter modell frå bokmåls-, dansk- og svensk-omsetjingane, men eg synest det høyrest meir ut som ei omskriving av «ulempe». Nokon framlegg?
Clue sier: «bakvegg»
http://66.70.46.80:5555/find?lang=us&dict=UKNOMX&word=backend
The calendar backend
Hufthammers «Kalenderdatabasen» er nok bedre :-)
Slike «bakvegger» brukes til så mangt, så det er nok lurt å vurdere ordet fra gang til gang. Et eksempel nevnt på ww.dict.no er "The back-end of the system handles socket protocols". Hva skal man oversette dette med?
- Knut
* Knut Yrvin knuty@skolelinux.no [2003-10-09 19:56:23 +0200]:
torsdag 9. oktober 2003, 09:25, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg har brukt «bakdel» der eg har støtt på det, etter modell frå bokmåls-, dansk- og svensk-omsetjingane, men eg synest det høyrest meir ut som ei omskriving av «ulempe». Nokon framlegg?
"baksystem" er jo også hyppig brukt.
Eivind
Torsdag 9. oktober 2003 09:25 skreiv Åsmund Skjæveland:
Ordet "backend" dukkar opp rundtomkring i Evolution, t.d. her:
The calendar backend for\n %s\n has crashed. You will have to restart Evolution in order to use it againEg har brukt «bakdel» der eg har støtt på det, etter modell frå bokmåls-, dansk- og svensk-omsetjingane, men eg synest det høyrest meir ut som ei omskriving av «ulempe». Nokon framlegg?
Kva med å skrive om med «kalendarmotoren»?
Håvard
* Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no [2003-10-09 20:17:53 +0200]:
Kva med å skrive om med «kalendarmotoren»?
kalendermotor blir perfekt spør du meg...
Eivind
Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no skreiv i innlegget news:20031009183022.GA3870@tagseth-trd.consultit.no:
Kva med å skrive om med «kalendarmotoren»?
kalendermotor blir perfekt spør du meg...
Einig.
fredag 10 oktober 2003, 16:44, skrev Karl Ove Hufthammer: | Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no skreiv i innlegget | | news:20031009183022.GA3870@tagseth-trd.consultit.no: | >> Kva med å skrive om med «kalendarmotoren»? | > | > kalendermotor blir perfekt spør du meg... | | Einig.
Legger noen dette inn i ordlista?
-Axel
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i midten av oktober i innlegget news:200310181323.38524.axelb@start.no:
kalendermotor blir perfekt spør du meg...
Legger noen dette inn i ordlista?
Tydeligvis ikkje, men no har eg gjort det.