Torsdag 13. august 2009 skreiv Arnt Ove Gregersen:
Ved å legge seg imellom originalprosjekter og potensielle oversettere, har er kvaliteten på oversettelsene redusert i Ubuntu, mens alle andre Linux-distribusjoner som forholder seg direkte til originalprosjekter som Debian, Open SuSE, Fedora osv. ofte tilbyr en bedre kvalitet på oversettelsene.
Dette er veldig uheldig, og noe vi bør prøve å gjøre noe med. Det er dumt å ikke samarbeide om slikt.
Dette har KDE-folka, folk frå andre friprog-prosjekt og omsettingsgrupper for mange ulike språk prøvd å seia til Launchpad/Rosetta-folka i mange, mange år, men desse har vist ein utrulig mangel på evne til å ta kritikken inn over seg, og det har verka som dei synest det er veldig merkelig at ikkje alle synest Launchpad er det beste sidan ferdigoppskoren brød. (Dårlig språk i Ubuntu ser ut til å vera vanlig for dei fleste språka, ikkje berre norsk.)
Av og til dei har Launchpad-folka komme opp med «suggestions for improving upstream relations»-fråsegn og -dokument, der dei seier at *no* skal dei forbetra ting men felles for alle gongane ser ut til å vera at absolutt ingenting vert gjort. Og sånn går no åra …
Det er nok ikke lett å få til, men slik jeg ser det så er det verdt et forsøk.
I flere runder har vi oppfordret bideragsytere til Ubuntu og bidra oppstrøms. Jeg har et inntrykk av at man laget en avtale med Ubuntu- oversetter å ta seg av Gnome, så kunne Skolelinux håndtere KDE, OpenOffice, Firefox, Debian og andre prosjekter.
Mulig jeg misforstår her, er det forsøkt laget en slik avtale før eller er det noe vi kan prøve å få til ?
Om eg ikkje hugsar feil, sa Ubuntu Norge-folka for ei stund sidan at dei skulle skriva på nettsida si at omsettarane ikkje skulle omsetta KDE-program, berre andre program, men so vidt eg kan sjå har dei ikkje gjort det: http://www.ubuntu.no/node/3/ Ikkje at eg trur ein setning om dette på den nettsida ville hjelpa særlig. Og for øvrig gjeld problemet òg andre program enn KDE-programma.
Ja, det høres ut som en veldig god plan. Er det noen her på listen som har lyst til å trekke i trådene for å få det til, eller si ifra hvis jeg skal gjøre.
Viss du kan gjera noko, hadde det vore supert. Sjølv har eg alt kasta vekk altfor mykje tid på Launchpad og problema med rundt dette …