Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200407311213.15718.knuty@skolelinux.no:
Det blir sendt en kontinuerlig strøm av instruksjoner, en instruksjonsstrøm, instruksjonskø, eller kommandokø. Jeg likte beste det siste forslaget som kom fra Kjetil Homme :-).
Jo då, «kommandokø» er OK. Ordet vart brukt i KMail. Er det slik her at KMail for eksempel sender fleire «DELE»-kommandoar til POP3-tenaren utan å venta på «OK»-meldingar?