Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Ja.
Nå lurer jeg på aspell (etc.) ordlistene. For det første - hva er sammenhengen mellom aspell-listene, ispell-listene etc. og OpenOffice-listene? Og hva skjer med disse - går de oppstrøms slik at alle som laster ned aspell etc. fra "kilden" får de samme listene som finnes i OO? Lurer, da det virker som om RH sine ordlister er av betydelig dårligere kvalitet (ord som "når" mangler) enn Skolelinux sine.
Det er et salig rot når det gjelder ordlistene for hver distribusjon.
Jeg skal undersøke hvem som lager pakkene for de forskjellige distroene og finne ut hva de gjør.
Ordliste arbeidet går sakte fremover.
Når det gjelder openoffice.org ser det ut til at de fleste bruker samme kilde. Dvs myspell pakken fra www.openoffice.org.
Når det gjelder ispell er dette veldig forskjellig.
Mvh Torstein Dybdahl