On Thu, 2004-03-04 at 19:52, Axel Bojer wrote:
torsdag 4. mars 2004, 19:33, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer wrote:
Men ett til: display manager=skjermbehandler?
Er ikkje dette berre ein «Innloggingsveljar»?
Kunne stemme, altså: Innloggingsvelger. (KDM el.). Er det et etablert ord.
eg synest dette verkar litt søkt. ein "display manager" passar på alle display som er kopla til datamaskinen. tenk deg ein tenar med eit dusin X-terminalar -- det er *dm som passar på at når ein brukar har logga ut, så dukkar eit nytt innloggingsbilete opp. (det treng ikkje ein gong vere eit innloggingsbilete -- ein kunne like gjerne fyre opp ein informasjonskiosk direkte på enkelte av terminalane.)
Her er strengen: tasksel_tasks.po, engelsk: This task provides basic "desktop" software, including a variety of session managers, file managers and web browsers. It incorporates both the GNOME and KDE desktops, and provides a display manager which lets the user choose between the two.
her er det ikkje så veldig relevant for samanhengen at det er ein "display manager" det er snakk om, du kan gjerne skrive "innloggingsvelger" her. men det er ikkje ei generell omsetjing av termen. til det vil eg forslå "display-handterar".