* Axel Bojer axelb@start.no [021013 21:01]:
søndag 13. oktober 2002, 22:05, skrev dKarl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget | >> Jeg syntes «Merk: » virket som et trygt valg.
| > Trygt kanskje, men ikke spesielt pent.
| Eg tillèt meg å vera uening.
Synes merk er helt greit. Fungerer fint på begge mål også.
Eivind