On Thu, 2004-02-12 at 18:55, Karl Ove Hufthammer wrote:
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv:
Merk for øvrig standardisert skrivemåte for menyval: «Meny | Undermeny | Menyval».
Trur ikkje eg har sett den skrivemåten før,
Å? Eg har hatt det inntrykket at dette var den *mest* brukte skrivemåten.
tja, eg kan ikkje minnast å ha sett det eg heller. sjølv brukar eg å skrive «Meny :: Undermeny :: Menyval». binde-/tankestrek er for lett å blande saman med titlane i menyane, og røret gir ikkje inntrykk av nokon sekvens. kolona synest eg er greie, sidan vi er vant til at dei skal tyde «her kjem noko meir».