Kan jeg oversette strengen fra GIMP slik?
When enabled, the menubar is visible by default. This can also be toggled with the "View->Show Menubar" command.
Når funksjonen er slått på vil menylinjen være synlig i utgangspunktet. Dette kan også oppnås med kommandoen "Vis->Vis menylinje."
Onsdag 11. februar 2004 20:22 skreiv Runar Ingebrigtsen:
Kan jeg oversette strengen fra GIMP slik?
When enabled, the menubar is visible by default. This can also be toggled with the "View->Show Menubar" command.
Når funksjonen er slått på vil menylinjen være synlig i utgangspunktet. Dette kan også oppnås med kommandoen "Vis->Vis menylinje."
Eg ville bytta om «i utgangspunktet» og «være synlig».
Og kanskje andre setning kan bli «Du kan også bruke «Vis | Vis menylinje».». (Eventuelt avslutta med «for dette».)
Elles kan du nok med fordel forkorta «Når funksjonen er slått på» til «Når påslått».
Mitt forslag er altso:
Når påslått vil menylinjen i utgangspunktet være synlig. Du kan også bruke «Vis | Vis menylinje» til dette.
Merk for øvrig standardisert skrivemåte for menyval: «Meny | Undermeny | Menyval». Eg trudde dette sto i retningslinjene "http://i18n.skulelinux.no/retningslinjer.html", men det gjer det visst ikkje. (Det mest relevante er avsnittet «Referering til kommandoar».)
Onsdag 11. februar 2004 20:59 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Mitt forslag er altso:
Når påslått vil menylinjen i utgangspunktet være synlig. Du kan også bruke «Vis | Vis menylinje» til dette.
Eg har av og til brukt noko slikt:
«Her kan du velja om menylinja skal vera synleg ...»
Med denne formuleringa kjem det for så vidt ikkje fram at menylinja er synleg når funksjonen er på (og usynleg når av), men det er kanskje rimeleg opplagt likevel? Eg synest iallfall språket flyt meir naturleg her.
Merk for øvrig standardisert skrivemåte for menyval: «Meny | Undermeny | Menyval». Eg trudde dette sto i retningslinjene "http://i18n.skulelinux.no/retningslinjer.html", men det gjer det visst ikkje. (Det mest relevante er avsnittet «Referering til kommandoar».)
Trur ikkje eg har sett den skrivemåten før, men det er sant at me bør standardisera på noko. Eg har ofte brukt «Meny - Undermeny - Menyval». (Ein annan strek enn bindestrek kunne kanskje vore ønskjeleg, men visse teiknsett er jo litt primitive.) Eg synest iallfall dette er nokså reint og pent, og ser ingen grunn til å etterlikna piler med ->.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
ons, 11.02.2004 kl. 21.22 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Onsdag 11. februar 2004 20:59 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Mitt forslag er altso:
Når påslått vil menylinjen i utgangspunktet være synlig. Du kan også bruke «Vis | Vis menylinje» til dette.Eg har av og til brukt noko slikt:
«Her kan du velja om menylinja skal vera synleg ...»
Med denne formuleringa kjem det for så vidt ikkje fram at menylinja er synleg når funksjonen er på (og usynleg når av), men det er kanskje rimeleg opplagt likevel? Eg synest iallfall språket flyt meir naturleg her.
Støttes. Det gir en bedre brukeropplevelse at flyten i språket er best mulig.
Merk for øvrig standardisert skrivemåte for menyval: «Meny | Undermeny | Menyval». Eg trudde dette sto i retningslinjene "http://i18n.skulelinux.no/retningslinjer.html", men det gjer det visst ikkje. (Det mest relevante er avsnittet «Referering til kommandoar».)
Trur ikkje eg har sett den skrivemåten før, men det er sant at me bør standardisera på noko. Eg har ofte brukt «Meny - Undermeny - Menyval». (Ein annan strek enn bindestrek kunne kanskje vore ønskjeleg, men visse teiknsett er jo litt primitive.) Eg synest iallfall dette er nokså reint og pent, og ser ingen grunn til å etterlikna piler med ->.
Så hva skal jeg bruke? I de bruksanvisningene jeg har laget i forskjellige sammenhenger har jeg brukt bindestrek og antakelig har jeg hermet fra en eller annen da jeg begynte med det.
Teksten kommer fra innstillinger i GIMP 2 og dialogen ser slik ut:
-- Default Appearance in Normal Mode -- [x] Show Menubar
Holder du musepekeren over avhakingsboksen får du opp den teksten.
Hvis jeg kombinerer rådene:
Her kan du velge om menylinjen skal være synlig i utgangspunktet. Du kan også bruke "Vis - Vis menylinje" til dette.
Runar Ingebrigtsen ringe@skolelinux.no skreiv i innlegget news:1076532461.3480.76.camel@localhost.localdomain:
Her kan du velge om menylinjen skal være synlig i utgangspunktet. Du kan også bruke "Vis - Vis menylinje" til dette.
Uavhengig av kva du brukar til å skilja meny og menyval, skal det vera «»-teikn, *aldri* ASCII-vulgærhermeteikn.
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:200402112122.37488.gaute@verdsveven.com:
Merk for øvrig standardisert skrivemåte for menyval: «Meny | Undermeny | Menyval».
Trur ikkje eg har sett den skrivemåten før,
Å? Eg har hatt det inntrykket at dette var den *mest* brukte skrivemåten.
men det er sant at me bør standardisera på noko. Eg har ofte brukt «Meny - Undermeny - Menyval». (Ein annan strek enn bindestrek kunne kanskje vore ønskjeleg, men visse teiknsett er jo litt primitive.)
Er dette noko problem i praksis? gettext støttar/brukar jo automatisk transkribering.
Eg synest iallfall dette er nokså reint og pent, og ser ingen grunn til å etterlikna piler med ->.
*Det* er eg heilt einig i, men eg orkar ikkje sjå bindestrekar brukt som skiljeteikn. Føretrekker «|» eller tankestrek, og mest førstnemnte.
On Thu, 2004-02-12 at 18:55, Karl Ove Hufthammer wrote:
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv:
Merk for øvrig standardisert skrivemåte for menyval: «Meny | Undermeny | Menyval».
Trur ikkje eg har sett den skrivemåten før,
Å? Eg har hatt det inntrykket at dette var den *mest* brukte skrivemåten.
tja, eg kan ikkje minnast å ha sett det eg heller. sjølv brukar eg å skrive «Meny :: Undermeny :: Menyval». binde-/tankestrek er for lett å blande saman med titlane i menyane, og røret gir ikkje inntrykk av nokon sekvens. kolona synest eg er greie, sidan vi er vant til at dei skal tyde «her kjem noko meir».