[Kjetil Torgrim Homme]
"krok" som i "nook" eller "cranny"?
Der mistet du meg. :)
kva brukar du som verb, då? "å krøkje på"?
Jeg kaller det å bruke kroken. Eksempel: Skolelinux bruker kroken som debian-installer tilbyr for å installere ekstra pakker under installasjonen.
Vennlig hilsen,