On Sat, 2009-01-17 at 20:16 +0100, Åsmund Skjæveland wrote:
Korleis skal papirstorleikar omsetjast? GTK+ inneheld ei lang remse med papirvariantar eg ikkje har høyrt om før. Nokre døme:
asme_f A0x2 A3 Extra A4 Tab B1-B10 C1-C10 B6/C4 DL Envelope Choukei 2 Envelope hagaki (postcard) oufuku (reply postcard) you4 Envelope Arch A c5 Envelope European edp Executive FanFold European FanFold German Legal Government Legal Government Letter Index 4x6 (postcard) Invoice Tabloid Monarch Envelope #10 Envelope Invite Envelope ROC 16k
Ein del av dette er lett å setja om, så som A<n>, men kva med dei namna som inneheld ordentlege ord? Skal dei omsetjast, eller er alt særnamn?
"Envelope" og "[reply] postcard" synest eg du skal omsetje, i alle fall. vanskeleg å seie om "Invoice" bør omsetjast, finnest det ein amerikansk(?) papirstandard for faktura?