I mitt tilfelle er det snakk om en web applikasjon, så det er ikke snakk om spill sammenheng. men i Xbox360/wow/wii ol. kan man vel heller bruke karaktér? Thor Erik http://thorerik.net
2010/2/9 Sigmund Hansen lister@chickensoft.com
Thor Erik Lie wrote:
satt og tenkte og vi har jo faktisk et sernorskt uttryk for Avatar, Profil bilde. enig? Thor Erik http://thorerik.net
Jo, profilbilde fungerer fint for forum. Om det er i et spill eller liknende, passer det ikke like bra (tenk Xbox360 avatars eller Miis på Wii).
Vh. Sigmund Hansen