j
k
j a
j l
Axel Bojer wrote:
Skal disse oversettes?
Ja.
Serif: antikva Sans serif: grotesk
Dette er det dei heiter på norsk (og eg har brukt omsettingane, blant anna i Mozilla).
Back to the thread
Back to the list