[Petter Reinholdtsen]
Det gjenstår altså litt før de er ferdige.
Nynorsk-versjonen ble visst nettopp oppdatert av Gaute. Veldig bra. :-)
Jeg så nettopp en mail på debian-boot mailinglista som fortalte at forfatteren av tasksel har tenkt å laste opp neste (og siste for Woodys del) versjon av pakken 25. november. Det betyr at vi må sende inn oversettelser i god tid før det.
Jeg skal teste og sende inn nynorsk-versjonen, så venter jeg i spenning på en oppdatert bokmålsutgave.
Det kan bli endel mere jobb når beskrivelsene av profilene skal oversettes, men der mangler det foreløpig et system, så vi må avvente det inntil forfatteren får et slikt på plass.
Tja, dette blir neppe fikset innen 25. november, så det blir antagelig ikke med i Woody. :-(