I s.html er det foreslått slisse eller spor.
Arne
----- Original Message ----- From: "Axel Bojer" axelb@start.no To: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Friday, September 13, 2002 9:57 PM Subject: [i18n-no] slot?
... Og hva sier vi til «slot» Så Noen (Gaute?) hadde prøvd med «skuff». Det gjelder vel f.eks pcmcia-inngangen. Kan vi bare kalle det en inngang? Eller finnes det noe bedre ord?
Axel
_______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no