søn. 26. apr. 2020 kl. 11:14 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Eg klarar ikkje verta einig med meg sjølv om kva som er mest naturleg av «navigasjonslinje» og «navigeringslinje» på norsk. Det er altså snakk om denne linja med knappar som «Tilbake», «Fram» og «Heim» i for eksempel ein nettlesar, der ein kan navigera seg mellom nettsider/dokument. På engelsk heiter det «navigation bar» eller «navigation toolbar».
Jeg holder en knapp på navigeringslinje som mest naturlig, akkurat som parkeringsplass.
Jeg merker at navigasjonslinje også fungerer, men navigasjon brukt i denne sammenhengen føles litt norsk-engelsk.
Å være konsekvent er bra.
Hans
PS! Jeg ser at fellesordlista har "bread crumbs = navigasjonssti"..