Fredag 7. september 2001 12:28 skreiv Ragnar Wisløff:
Vel, jeg vil nå tro at hvis folk først kjører KDE så har de en fargeskjerm ;-)
Vel, for ei tid sidan høyrde eg om arbeid med å tilpassa KDE for synshemma. Der var det mellom anna snakk om eit svart-kvitt ikonsett. (Forma er viktigare enn fargen.)
Nådestøtet mot 'fargekoding' kjem likevel her; syntaksmerkinga i KDE kan variera på skrifta (feit/kursiv), ikkje berre fargen.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes