Åsmund Skjæveland aasmunds@student.matnat.uio.no wrote in news:20020711200107.B7141@bzzzt.fix.no:
"Failed to set NT Service status"
Klarte ikkje å setta status for NT-teneste?
"Failed to post service notification message"
Veit du kva dette betyr? Er det ei melding klient sender til tenaren for å fortella at han er tilgjengelig?