Petter Reinholdtsen skreiv 15. april 2016 23:53:
[Karl Ove Hufthammer]
Vert desse sende inn til Hunspell (ev. andre), slik at me kan rekna med å få dei automatisk i distroen me brukar?
Jeg har kun sendt dem til alioth, og satser på at noen andre fikser resten. Aner dog ikke helt hva du mener med "sende inn til hunspell".:)
Det anar ikkje eg heller. Eg tenker berre at det nok finst ein eller annan oppstraumsplass som distroane hentar stavekontrollordlistene frå. Og viss ordlistene ikkje ligg der, vert dei i praksis ikkje (dvs. svært lite) brukt.