torsdag 25. juli 2002, 12:35, skrev Karl Ove Hufthammer : l Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget l news:OFBA5626BB.6DC26EE6-ONC1256C01.0031E089@akershus-f.kommune.n (...)
l > l > E (=end), S (=start). Skal de bare stå (På linje med l > l > P=PERIODER ...)? l > l l > l Nei, men kan ikkje ha «E = end» på norsk. Kva er l > samanhengen? l > l > «The start period. The first period to be taken into account. l > A = 1 denotes the very first period.» l > «End period. The last period to be taken into account.» l > l > Hva med S=sluttperiode og F=førsteperiode l l Eller første og siste. Men kan du ikkje bruka to bokstavar då? ST l (start) og SL (slutt)?
OK
l > Vet du om noen fagperson man kunne spurt? l l Finst det ikkje eit institutt for økonomi elns. ved UiO?
Sikkert, men er sjelden der, siden jeg sitter her og jobber. Bjørner Holager, sjefen her nede, har satt i gang et søk etter en tilgjengelig mattelærer, kanskje vi finner en ....
Axel