Grepstad Jon:
Det er feil at lova ikkje krev at elektroniske læremiddel (her medrekna kontorstøtteprogram) skal liggje føre på begge målformer. Jf. dei merknadene som Axel Bojer nyleg sende over frå meg.
Tusen takk for tilbakemeldinga, Grepstad. Eg har no endra det aktuelle avsnittet til:
Me brukar konsekvent læreboknormalen. Ein viktig grunn til det er at me ønskjer at programma skal kunna takast i bruk i skulen, og opplæringslova med tilhøyrande forskrifter seier at dei same reglane som gjeld for trykte læremiddel gjeld for elektroniske læremiddel (med nokre unntak). Programma må altså liggja føre seg på begge målformene, og følgja læreboknormalen. Sjå Jon Grepstad sin [artikkel om opplæringslova og elektroniske hjelpemiddel] for meir informasjon.
Eg har òg retta «Føretrekt form»/«Forbudt form» til «Bruk»/«Ikkje bruk», slik du foreslo i tidligare e-post til Axel Bojer.
Til slutt vil eg nemna at viss du (eller andre) har fleire merknader til retningslinjene, er dei hjertelig velkomne.