Hei
Eg vil gjerne delta i dette arbeidet. Eg kan godt bidra med å oversetje programvare.
Eg er røynd med linux og nyttar gentoo linux til dagen. Eg er svært opptatt av at linux skal bli lettare tilgjengeleg for alle og at det skal vere tilgjengeleg på alle målformer.
Kan nokon vise meg kva eg skal gjere for å delta på prosjektet?
Helsing Håvard ____________________________________________________________________
* + * korsvoll@stud.ntnu.no ' * ' ' ' http://www.stud.ntnu.no/~korsvoll + + + Dybdahlsveg 15c, 7051 Trondheim ' * * Tlf: 73 94 26 91 * + ' + * Mob: 90 16 91 08 + * ' ____________________________________________________________________