On Saturday 15 June 2002 16:59, Herman Robak wrote:
I no/messages/kdebase/ppdtranslations.po er arkformatet "letter" oversatt til "brev". Det gir ingen mening! Jeg har rettet det til "letter". Hvis noen vet hva man kaller "US letter" på norsk, er jeg lutter øre.
Formatet «US Letter» kalles også «ANSI A (Letter)» på utenlandsk, og kan kanskje med fordel kalles «ANSI A (Brev)» på norsk?