On 31 Jul 2002, Tony Earnshaw wrote:
Ingen her som har nemnt "draug". "Nisse" fanken: han er "draug" som daemon heiter.
Det ble nevnt litt før at «nisse» førte til angstanfall hos brukere, har du tenkt å skremme vettet av dem helt? :-)
Det nissen gjør på en gard gjør «nissene» på systemet: jobber stille og usett i bakgrunnen og holder det i gang. Av og til kan de straffe deg om du ikke steller godt med dem -
Helsing,
Hei Tonni, lenge siden sist ..
Tonni,
Mangeåreg Unix person.
- og katteperson, samt noe så uvanlig som en engelskmann som skriver et nynorsk langt, langt bedre enn de fleste bokmålsbrukere. Folkens, Tonni er en ressurs for prosjektet, ta vel i mot ham
Bjørn