* Johnny Solbu johnny@solbu.net [2014-03-13]:
On Thursday 13. March 2014 10.08, Gisle Hannemyr wrote:
?Creative Commons?
Vi har fått et innspill om at disse bør byttes ut med norske sitattegn:
«Creative Commons»
Går det an å få høre hva slags oppfatninger det finnes i i18n-no miljøet om dette spørsmålet?
Jeg bruker konsekvent norske sitattegn når jeg oversetter.
Jeg også.
Hans