On Thu, 2004-03-25 at 12:40 +0100, Axel Bojer wrote:
torsdag 25. mars 2004, 12:28, skrev Axel Bojer:
søndag 21. mars 2004, 14:37, skrev Eivind Tagseth:
$ xmodmap -pke
.. og hvordan vet jeg hvordan jeg får tak på f.eks «keykode 51»?
"Please elaborate", som Infocom sin kommandotolk brukte å seie når han ikkje forstod kva som var meint.
til Kjetil: Proevde keycode 47 = semicolon colon leftsinglequotemark guillemotleft keycode 48 = apostrophe quotedbl rightsinglequotemark guillemotright
og;: putt i ~/.Xmodmap. skriv xmodmap ~/.Xmodmap -- det vert gjort automatisk neste gong du loggar inn i dei fleste distribusjonar.
men nå er dette oe;: ; og dette ae;:'
eg sa at dette var for amerikansk tastatur, sa eg ikkje? :-)
;Ser dessuten ikke ut til at apotrofen skiller seg fra den på stjernetasten;: ;('), og hva er vitsen da;?
vitsen er at utsjånad i éin font ikkje treng ha samanheng med utsjånad i ein annan. i min font er apostrof (') ein rett strek, og dei indre hermeteikna (‘’) ser ut som komma.
Glem det siste, får nå ‘ og ’ på oe og ae, og på stjerne-tasten ’. Men hvordan får jeg de andre tastene normale igjen?
det går ikkje an å nullstille tastaturinnstillingane, du må starte X på nytt. det kan vere greit å lagre dei opprinnelege innstillingane i ei fil, xmodmap -pke > .Xmodmap.orig, så kan du gjere xmodmap på denne fila for å kome attende dit.