tirsdag 1. juli 2003, 14:29, skrev Knut Yrvin:
Vi trenger hjelp. Når man skal avholde et så stort arrangement trenger vi hjelp med en del utløste oppgaver. Det kan være matservering, vakthold eller rett og slett å vise retningen på kartet. Det skal også være en informasjonsbenk ved inngangen som skal bemannes fra 08:00 til 21:00. Vi ville satt pris på om du kunne bidra her, og melde deg på som hjelpemannskap.
Jeg kan hjelpe til en del. Veiledning, vakt osv. Vi kan snakkes.
Harald