Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200501141438.11929.axelb@skolelinux.no:
enitet (Bl.a. Karl Ove) subjekt (bl.a Herman?) sertifikateier/bruker/innehaver (Axel)
I løpende tekst kan man, når ordet alt er nevnt/etablert i teksten, forkorte det til andre del av ordet, f.eks: innehaveren/brukeren/eieren (altså av sertifikatet) ... Kanskje «innehaver» er best av de tre? Men også bruker er greit.
Nei. Innehaveren eller brukaren treng ikkje vera «subject». Eg er for eksempel innehavar og brukar av Skandiabankens sertifikat, men det er Skandiabanken som er sett som «entitet» (som det heiter i min nettlesar[1]).
Certificate subject: The entity (person, organization, or server) whose public key is certified in the certificate.
Kjelde: http://www.cesnet.cz/pki/CP/GRID/g883.html
[1] Naturlig nok, sidan det er eg som har omsett han. :)